Όμορφη, έξυπνη, επικοινωνιακή και ταλαντούχα! Την Κατερίνα τη “γνώρισα” πρώτα μέσα από τη γραφή της, ως Style Editor του Harper’s BAZAAR, αλλά στη συνέχεια, όταν συναντηθήκαμε από κοντά, με κέρδισε με το χαρακτήρα, την αμεσότητα και το χιούμορ της!
Ένα μίνι βιογραφικό…
“Οι πρώτες μου σπουδές ήταν στο τμήμα Φυσικής Ιωαννίνων -ήξερα από την πρώτη στιγμή πως δεν θα ακολουθήσω αυτόν τον δρόμο επαγγελματικά, αλλά ο ψυχαναγκασμός μου να ολοκληρώνω τα “projects” μου με βρίσκει να αποφοιτώ το 2012 από τη σχολή. Ακολουθούν σπουδές στη Δημοσιογραφία και στο Μάρκετινγκ Μόδας και φέτος κλείνω 10 χρόνια στον χώρο της Μόδας και της Επικοινωνίας. Τα τελευταία 5 χρόνια είμαι η Style Editor του Harper’s BAZAAR, κάτι που απλά λατρεύω και η Media Manager διαφόρων brands. Αυτή τη στιγμή, νιώθω τιμή που μου έχουν εμπιστευτεί το Storytelling του site τους, το “χτίσιμο” του brand id τους και το Media Coverage τους ο ιστορικός οίκος υψηλής κοσμηματοποιίας Vourakis και τα μοναδικά στο είδος τους ελληνικά premium brands Angelos Tsakiris, Zografos και ΑΝΜΑ fine jewellery. Ούσα “μαμά” του Τhird Place τα τελευταία 4 χρόνια και έχοντας αναπτύξει το κομμάτι του curated selection από σκανδιναβικά κεραμικά, objects και coffeeware, η ενασχόλησή μου με το buying όλων αυτών των υπέροχων πραγμάτων είναι το τελευταίο μου crush!”
Πώς έχει εξελιχθεί μέσα στα χρόνια το Third Place, πόσο έχει επηρεαστεί από τις απανωτές κρίσεις (οικονομική, πανδημία);
Θα ήταν ένα μεγάλο ψέμα να πω πως δεν επηρεάστηκε σημαντικά από όσα διαδραματίζονται τα τελευταία χρόνια. Αυτό το μαγαζί είναι ένα μέρος διάδρασης, ένα coffee hub στο οποίο έχουμε την τιμή να το επιλέγουν για να “δημιουργούν” άνθρωποι του πνεύματος και των τεχνών, στήνοντας τα projects τους στα τραπέζια του, γνωρίζοντας πάνω από έναν καφέ τους μελλοντικούς συνεργάτες τους και απολαμβάνοντας την ουσιαστικότητα της κοινωνικοποίησης. Όταν ξέσπασε η πανδημία, το Τhird Place δεν είχε κλείσει καν 2 χρόνια λειτουργίας και αναγκάστηκε να κατεβάσει ρολά. Δεν είναι ένας χώρος που θα μπορούσε να λειτουργήσει ως take away, δεν είναι η φιλοσοφία του αυτή, ούτε έχει τέτοιο κοινό και έτσι οι πόρτες του κλείδωσαν για 7 μήνες. Ήταν σοκαριστικό, αλλά τυγχάνει να είμαστε 2 άνθρωποι με τον σύζυγό μου, που όπως έχω ξαναπεί, είμαστε dreamers. Αυτό το μαγαζί είναι η προέκταση του σπιτιού μας και όσοι συχνάζουν εκεί το γνωρίζουν καλά, οπότε ήταν αδύνατο να αφήσουμε το όνειρο να ξεθωριάσει και το σπίτι μας να ρημάξει.
Τότε γεννήθηκε η ιδέα, η αγάπη μας για το design να αποκτήσει υπόσταση. Επικοινώνησα με μερικά από τα αγαπημένα μου και ομολογουμένως πιο διάσημα σκανδιναβικά brands και όλοι είπαν αμέσως το ναι! Έτσι ήρθαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα και ο λόγος ήταν αυτό το μέρος. Σήμερα, μπορώ να πω πως αρχίζει η κατάσταση να δείχνει κάποια σημάδια επιστροφής στο 2019. Δειλά δειλά, αλλά δείχνει. Αν κάτι όμως μάθαμε είναι πως όλα είναι ρευστά και πρέπει να μάθεις να ισορροπείς σε αυτό το συνεχώς κινούμενο χαλί.
Μίλησέ μου για την καινούργια σου αγάπη του tableware και των διακοσμητικών αντικειμένων.
Ως παιδί, η εσωτερική διακόσμηση χώρων ήταν η πρώτη μου αγάπη και εφόσον λένε η πρώτη αγάπη και παντοτινή, ήρθε η στιγμή να το ξαναπιάσω αυτό το θέμα. Για εμένα η διαμόρφωση του προσωπικού χώρου είναι εξαιρετικά σημαντική. Ένα σπίτι δεν είναι ένα οικοδόμημα είναι το σπίτι των συναισθημάτων σου, εκεί γεννιούνται όλα, εκεί εξελίσσεται η ζωή σου. Ξέρεις, οι Έλληνες λόγω ηλιοφάνειας έχουμε μάθει να ζούμε έξω, πράγμα πολύ ωραίο, αλλά έτσι παραμελούνται τα σπίτια, γεγονός που δεν με βρίσκει σύμφωνη. Οι βορειοευρωπαίοι αντιθέτως, λόγω χαμηλών θερμοκρασιών, έχουν μάθει να επενδύουν στα σπίτια τους. Εγώ το θεωρώ αναγκαίο, θεωρώ γενικά την καλαισθησία αναγκαία για μια ήρεμη ζωή και ήθελα πολύ να το μοιραστώ αυτός με όσους βρίσκονται στην “ίδια σελίδα” και γιατί όχι και να βοηθήσω στην αλλαγή οπτικής σε όσους δεν το είχαν στις προτεραιότητές τους.
Ποια είναι η ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού;
Ήταν μεγάλη, ειδικά στην αρχή έγινε ένα εξαιρετικό πράγμα με τον κόσμο να παραγγέλνει καθημερινά μέσω του Ιnstagram και μόνο, αφού ήμασταν κλειστοί και e-shop δεν υπήρχε τότε. Το πιο συγκινητικό, όμως, ήταν τα μηνύματα αγάπης και θαυμασμού και χαράς πριν την παραγγελία για το ότι αυτά τα πανέμορφα πράγματα βρήκαν επιτέλους έναν χώρο στην Αθήνα και από εκεί θα μπορούσαν πλέον να οδηγηθούν στα σπίτια τους. Έχω στο κινητό μου αμέτρητες φωτογραφίες από τα σπίτια ανθρώπων που δεν γνωρίζω καν με τους χώρους τους, με σκοπό να εμπνευστώ και να τους προτείνω τη διακόσμηση και έχω εξίσου αμέτρητες με το “μετά” με βάζα γεμάτα λουλούδια, κούπες γεμάτες καφέ από brew stands και πρωινά σερβιρισμένα σε χρωματιστούς δίσκους και μίνιμαλ πιάτα. Είναι μοναδικό να μοιράζονται προσωπικές στιγμές χαράς μαζί σου άνθρωποι που δεν είναι φίλοι σου. Είναι boost αισιοδοξίας όλο αυτό και πεποίθηση ότι η ομορφιά μπορεί τελικά να σώσει.
Που μπορούμε να βρούμε τη συλλογή αντικειμένων εκτός από το Third Place;
Όλη η curated συλλογή του Third Place βρίσκεται πάντα και στο e-shop thirdplace.gr, αλλά όπως συνηθίζει να παροτρύνει και ο Μιχάλης όσους περνούν να δουν κάτι και δεν μπορούν να αποφασίσουν βρίσκονται και στο κινητό μου (γέλια). Απαντάω πάντα στο instagram και στο κινητό (που τους το δίνει ο Μιχάλης) και φτιάχνω όλους τους πιθανούς συνδυασμούς και τους στέλνω σε φωτογραφία -ένα διαδικτυακό, προσωπικό session διακόσμησης στα μέτρα του καθενός το οποίο είναι σκέτη απόλαυση για εμένα.
Yπάρχει μόδα στη διακόσμηση κι εάν ναι ποια είναι τα trends;
Υπάρχει μόδα στα πάντα. Στα ρούχα, στα αξεσουάρ, στο φαγητό, στη διακόσμηση ακόμα και στις συμπεριφορές. Οι τάσεις δεν διαμορφώνονται εν μια νυκτί, ούτε είναι μια φαεινή ιδέα ενός σχεδιαστή που μετά γίνεται ντόμινο. Τα trends είναι πάντα αποτέλεσμα κοινωνικοπολιτικών καταστάσεων, περιβαλλοντικών αλλαγών, οικονομικών συνθηκών. Οπότε ναι, φυσικά υπάρχουν και στο homeware. Η ψηφιοποίηση και η απομόνωση μάς έκαναν να αναζητούμε τη φροντίδα, το άγγιγμα, την προστασία γι αυτό τα πληθωρικά υφάσματα επανήλθαν, όπως το μπουκλέ ή οι γούνες σε πολυθρόνες, καναπέδες και μαξιλάρια χειμώνα-καλοκαίρι, γιατί έχουν υφές, ξυπνούν τις αισθήσεις. Ή τώρα το καλοκαίρι, το έξω έρχεται μέσα και τα μπαμπού έπιπλα αφορούν πλέον εκτός από τις αυλές και το living room ή την κρεβατοκάμαρα μαζί με λινά, γιούτα, και ελαφριά μακραμέ. Στο objecting, τα κεραμικά ή το φυσητό γυαλί αντανακλούν την ίδια ανάγκη μας για επαφή με φυσικά υλικά, πολλές φορές τραχιά και κυρίως artisanal. Και αυτό γιατί αυτά τα χειροτεχνήματα δείχνουν μοναδικά και κουβαλούν την “ένταση” των ανθρώπινων χεριών και όχι τη φλατ αίσθηση των αυτοματοποιημένων μηχανών.
Τι είναι για σένα το προσωπικό στιλ και πώς μεταφράζεται τόσο στην εμφάνισή μας, όσο και στον χώρο μας;
Προσωπικό στυλ είναι να “τοποθετείσαι” χωρίς να χρειάζεται να μιλάς, τόσο απλά, και αυτό αφορά κάθε έκφανση του στυλ για εμένα.
Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σου;
Αυτή τη στιγμή, τα μόνα μου σχέδια είναι οι καλοκαιρινές μου διακοπές, οι οποίες έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να είναι οι πρώτες όσο εργάζομαι που δεν θα απαντήσω σε κανένα μήνυμα, μέιλ και τηλέφωνο. Sorry not sorry, που λέει και μια φίλη. (γέλια). Θέλω να ευχηθώ από καρδιάς ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι και να επικεντρωθούμε επιτέλους στην ομορφιά!