“ Ήθελα ένα πλούσιο άρωμα λευκών λουλουδιών, ένα θαρραλέο άρωμα που θα σε μεταφέρει σε ένα τεράστιο κήπο γεμάτο με πολλά λουλούδια και φυτά,Ένα μπουκέτο αφθονίας. Ο κήπος είναι τόσο όμορφος όσο οι γυναίκες. Πολύχρωμος, άγριος, πολυδιάστατος, έχει τα πάντα. Το άρωμα Gucci Bloom μυρίζει όπως αυτός ο κήπος και σε ταξιδεύει σε ένα φανταστικό προορισμό”, Alessandro Michele.
Να είσαι αυτό που θέλεις να είσαι. Αυτή είναι η στάση ελευθερίας που αναδύεται μέσα από το νέο άρωμα του Alessandro Michele και ανθίζει παράλληλα με το αυθεντικό πνεύμα των γυναικών. Συνδυασμένα με τα χρώματα, τα σχέδια και τα μοτίβα του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, οι γυναίκες που το φορούν ανθίζουν με ένα φυσικό, εκφραστικό και μοναδικό τρόπο.
Το πρώτο άρωμα του οίκου Gucci που δημιουργήθηκε εξ’ολοκλήρου βασισμένο στο όραμα του Alessandro Michele, ενσαρκώνει αυτή τη σύγχρονη φιλοσοφία που είναι και η κινητήριος δύναμη του οίκου. Το άρωμα Gucci Bloom γιορτάζει την αυθεντικότητα, τη ζωντάνια και την ιδιαιτερότητα των γυναικών, που ταυτίζονται με το καλλιτεχνικό όραμα του οίκου.
Συγκεντρώνοντας όλη τη φιλοσοφία του Gucci Bloom, η ιδέα της διαφημιστικής του καμπάνιας αποκαλύπτεται μέσα από τις σύγχρονες γυναίκες του οίκου Gucci:
την ηθοποιό Dakota Johnson, την ηθοποιό και μοντέλο Hari Nef και την εικαστικό Petra Collins. Όλες τους, φίλες του Alessandro Michele, διατηρούν μια ιδιαίτερη σχέση με τον οίκο καθώς το ταλέντο τους αντικατοπτρίζεται στο νέο όραμα του οίκου Gucci.