Με νέες, απόλυτα καλοκαιρινές και ανανεωμένες βιτρίνες κι ένα μοναδικό PR event, τα πολυκαταστήματα notos, με την πολυετή πορεία στην ελληνική αγορά στο χώρο της μόδας αλλά και της ομορφιάς, καλοσώρισαν το καλοκαίρι!
Οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν στα νέα fashion corners του πολυκαταστήματος και γνώρισαν από κοντά όλα τα τελευταία summer beauty, fashion & home trends των μεγάλων & ανερχόμενων brands. Στο event οι καλεσμένοι απόλαυσαν τα premium ελληνικά αναψυκτικά Three Cents, ενώ γεύτηκαν δροσερά παγωτά.
«Καλωσορίζουμε το καλοκαίρι στα notos, με νέες fashionable βιτρίνες, pop διάθεση, καλοκαιρινό ύφος & έντονο χρώμα. Το αναπτυσσόμενο portfolio των πολυκαταστημάτων notos και η ένταξη των πιο fashionable brands σε Ομορφιά, Μόδα & Σπίτι δίνουν ένα εύρος επιλογών στον καταναλωτή μας προσφέροντας αυτή την αγοραστική εμπειρία της οποίας το επίκεντρο είναι ο πελάτης μας», δήλωσε χαρακτηριστικά η Ζωή Πυθαρούλη, Marketing & Communications Director, notos Department Stores.
«Στα πολυκαταστήματα notos χαράζουμε νέα πορεία με νέα στρατηγική αναβάθμισης και “ενημέρωσης” των καταστημάτων και των συλλογών. Παρόλο που λειτουργούμε ως multi retailer με 4 φυσικά πολυκαταστήματα και παρουσία online, προσφέροντας μια omni αγοραστική εμπειρία, παραμένει πολύ σημαντικό το ιστορικό πολυκατάστημα ναυαρχίδα στην περιοχή της Ομόνοιας. Με την ευκαιρία των νέων καλοκαιρινών βιτρινών μας, είχαμε την ευκαιρία να καλέσουμε τον κόσμο να επισκεφτεί το πολυκατάστημά μας στην καρδιά της πόλης, να βιώσει τις αλλαγές και να καλωσορίσουμε μαζί το καλοκαίρι και μια νέα εποχή!» Βαλέρια Τάραντο, Managing Director, notos Department Stores BU.
Οι νέες, καλοκαιρινές βιτρίνες με εντυπωσιακά 3D παγωτά & έντονα καλοκαιρινά στοιχεία, γεμάτες fun, pop, neon επιγραφές, έδωσαν ζωντάνια και μια cool διάθεση στο event.
Επιπλέον, τοποθετήθηκαν στις βιτρίνες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης QR codes, τα οποία οδηγούν σε αντίστοιχη σελίδα στο notos.gr και στις οποίες εμφανίζονται τα προϊόντα που εμπεριέχονται στις βιτρίνες κάθε πολυκαταστήματος, δίνοντας την ευκαιρία σε κάποιον περαστικό που δεν έχει χρόνο στη διάθεσή του ή στην περίπτωση που είναι κλειστό το πολυκατάστημα ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, να σκανάρει και να πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά την αγορά του.
Ενώ, το επόμενο διάστημα αναμένεται να τοποθετηθούν αντίστοιχα QR codes και στις βιτρίνες των πολυκαταστημάτων Πειραιά και Καλαμάτας. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί άλλη μία δράση στην κατεύθυνση του omni channel.
Η εκδήλωση υπενθύμισε ότι τα πολυκαταστήματα notos απαντάνε και ικανοποιούν όλα τα «θέλω» των καταναλωτών, με ανανεωμένους χώρους & μάρκες, χαρίζοντας την απόλυτη εμπειρία shopping. Προσελκύουν νέα ανερχόμενα & περισσότερα brands που εξυπηρετούν τις ανάγκες εύρους ηλικιών και προτιμήσεων προσφέροντας μοναδικές προσφορές και προνόμια.
Photos: Studio Panoulis