Η Havaianas και η Gimaguas ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους, παρουσιάζοντας μια σύγχρονη ερμηνεία του εμβληματικού μοντέλου Brasil Logo μέσα από μια μοναδική εικαστική εγκατάσταση στο Παρίσι, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας.

Με κοινή αφετηρία την ανεπιτήδευτη, ηλιόλουστη αισθητική που τις χαρακτηρίζει, οι δύο μάρκες συνδιαμορφώνουν έναν δημιουργικό διάλογο που εκφράζεται μέσα από τον χώρο, το ύφος και τα υλικά. Η καλλιτέχνιδα Lana Von Thorn και η set designer Sati Leonne Faulks μεταμορφώνουν τον χώρο σε μια πολυαισθητηριακή εμπειρία που εκφράζει την ουσία των δύο brands.

Η Gimaguas επανασχεδιάζει την εμβληματική σιλουέτα των Havaianas, προσθέτοντας μεταλλικά στοιχεία, που δημιουργούν αντίθεση και ενδιαφέρον. Στοιχεία όπως τα κλειδιά, σύμβολα ελευθερίας και προστασίας, γίνονται το νέο statement: μικρά αλλά ουσιώδη, με βάρος συμβολικό και συναισθηματικό. Μαζί με τις σαγιονάρες και το κινητό, συγκροτούν την τριάδα ενός απλού, σύγχρονου καλοκαιριού.

Στο κέντρο της εγκατάστασης βρίσκονται τα γλυπτά της Von Thorn, oversized Havaianas και κουτιά παπουτσιών από μεταλλικό πλέγμα που παίζουν με την κλίμακα και την υφή. Ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός του χώρου από τη Faulks τα πλαισιώνει με ισορροπία και καθαρότητα: φωτεινός, βιομηχανικός, χειροπιαστός.

Ένας χώρος που σε προσκαλεί να τον ζήσεις, αυθεντικός και ανεπιτήδευτα καλοκαιρινός.